Uw hospitality services nog professioneler

Uw organisatie groeit en verandert. Op welke manier zorgt u voor een warm welkom voor uw klanten? Voor iedere verandering in hospitality heeft Receptel een professionele oplossing. De beste dienstverlening. Met de juiste professionals op de juiste plek.

Uw organisatie verandert

U bent net verhuisd. Of aan het verbouwen. Uw organisatie groeit en is succesvol. En vooral op het moment dat er veel gebeurt is de precies juiste ontvangst van uw gasten belangrijk. Een warm welkom. Voor nieuwe gasten, bekende klanten en voor uw eigen personeel. Receptel Training en Consultancy onderzoekt welke hospitality service het beste past bij uw organisatie en gasten. Wij adviseren u en tegelijkertijd trainen en coachen wij uw personeel.

Consultancy. Hospitality services op maat

Welk imago heeft uw organisatie? Receptel onderzoekt wat uw gasten wensen. Wij doen klanttevredenheidsonderzoeken. Maken een analyse van de bereikbaarheid van uw onderneming. We stellen vast welke manier van klantbeleving het beste past bij het imago van uw organisatie. Samen met u maken wij uw welkom optimaal.

Training. Een professioneel welkom

Het is duidelijk welke vorm van hospitality het beste past bij uw welkom. Receptel traint en coacht nu uw medewerkers. We geven workshops, bijvoorbeeld in klantgerichtheid. Of in weerstand. Tegen agressie. In etiquette, tijdens de ontvangst of aan de telefoon. Receptel traint en coacht totdat uw ontvangst precies goed is. En daarna.

 

jas-aan_usg_322x280

meetingroom_en_322x280