Tour de Pepper

De wereld verandert steeds sneller en daarom is het belangrijk dat je jezelf blijft vernieuwen, nieuwe mogelijkheid blijft ontdekken en nieuw type dienstverleningen blijft verkennen. Wij waren op zoek naar de ultieme samenwerking op het gebied van Robotica en Hospitality. Hoe en op welke wijze kunnen we deze twee werelden samenbrengen binnen de Hospitality. Om dat te ontdekken moet je verkennen, leren en ontdekken, risico's durven nemen en lef tonen. Met de aanschaf van robot-host Pepper hebben we lef getoond en best wel wat risico's genomen, want hoe kijkt men aan tegen een robot-host in een branche waar persoonlijke ontvangst vanzelfsprekend ontzettend belangrijk wordt gevonden.

De toegevoegde waarde van robot-host Pepper
Als snel ontdekte we dat Pepper en persoonlijk ontvangst heel goed samen gingen. We merkten dat Pepper ervoor zorgde dat onze hospitality professionals meer tijd hadden voor persoonlijke aandacht voor de gasten. En dat had een hele positieve uitwerking op de beleving van onze gasten.

Seeing is believing
Over deze waarneming  kun je heel veel vertellen en schrijven, maar kun je het beste zelf ervaren. Daarom zijn wij met Pepper on tour gegaan. Wij wilden onze opdrachtgevers de kans geven kennis te maken met Pepper op hun eigen locaties. Dus niet alleen middels een Meet & Greet in Almere. In deze mogelijkheid werd direct veel interesse getoond en de afgelopen maanden hebben veel organisaties dan ook kennis kunnen maken met Pepper. Op deze wijze hebben zij zelf kunnen ervaren welke toegevoegde waarde Pepper aan de ontvangst team levert. Organisaties die daadwerkelijk interesse toonde in de dienstverlening rondom Pepper als Robot-Host, want …..seeing is believing.

We trapten onze tour af bij de Rabobank Alphen aan den Rijn waar Pepper erg positief werd ontvangen, maar ook Leaseplan in Almere, Essent in Den Bosch, Alphabet in Breda en Kotug in Rotterdam waren meer dan enthousiast. Ook tijdens de Innovation Day van Eneco in Rotterdam speelde Pepper een belangrijke rol en stal hij de harten van een groep schoolkinderen die deze beurs bezochten. Daarnaast werd Pepper warm ontvangen bij OVG Real Estate in Amsterdam en heeft hij indruk kunnen maken op de gasten van KPMG te Amstelveen. Kortom, stuk voor stuk organisaties die wij verrasten en waar Pepper een onuitwisbare indruk achterliet.

De conclusie die we ook na de tour konden trekken. Een goede ontvangst valt of staat met de manier waarop je ontvangen en welkom geheten wordt. Maar dat betekent niet dat het innovatie in de weg hoeft te staan, integendeel. De tour was dan ook bedoeld om een ieder de kans te geven zijn of haar kennis te vergroten omtrent Robotica in de Hospitality en met elkaar hierover in gesprek te gaan. Pepper is op alle manieren ontvangen, positief, enthousiast, soms wat afwachtend en ook kritisch. Over het algemeen wilde men graag meer weten en reageerde men uit emotie, en dat maakt de beleving die wij willen creëren.

Wij zijn trots! Receptel is specialist op gebied van Hospitality & klantontvangst en investeert voortdurend in nieuwe innovaties passend bij haar dienstverlening en durft hierin verrassend en vernieuwend te zijn. Zo creëren wij de ultieme klantbeleving voor u en dat blijven wij doen.

Wilt u meer weten over Pepper en wat Pepper voor uw Ontvangst kan betekenen? 
Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over Pepper of creëren ook voor u een ontvangst op maat.

Terug naar het overzicht?

Ga terug
Receptel

Receptel Nederland
P.J. Oudweg 61
1314 CK Almere

info@receptel.nl
+31 (0) 36 529 40 01