De dag van de Receptioniste

In een wereld waarin digitalisering een grotere rol krijgt, die steeds individueler wordt en echt contact steeds sneller, afstandelijker en vluchtiger lijkt te worden, creëren wij ruimte voor aandacht. Persoonlijke aandacht. Je welkom voelen, je naam horen, een lachje, een knikje. Dat maakt het verschil van je wel of niet welkom voelen en het creëren van de juiste beleving. Want vinden we het niet allemaal fijn om het gevoel te krijgen dat je verwacht wordt, dat men weet wie je bent en met wie je een afspraak hebt.

Dat gevoel weten onze Hospitality Professionals elke dag te geven aan gasten en collega’s van onze opdrachtgevers. En daarom zijn zij zo bijzonder! Ze zijn zichtbaarder dan wie dan ook binnen een organisatie, maar plaatsen de gast op de voorgrond. Vandaag, op de Dag van de Receptioniste, richten wij onze oprechte aandacht op hen. Onze Hospitality Professionals die iedere dag weer, bij 85 verschillende opdrachtgevers, echt het verschil maken. Zij die eindeloos gemotiveerd zijn, de ander te ontzorgen en een warm welkom te geven. Jullie verdienen altijd, maar vandaag in bijzonder, onze volledige aandacht en waardering.

Daarom dat wij jullie op de Dag van de Receptioniste in het zonnetje zetten en jullie onwijs willen bedanken voor jullie tomeloze inzet.

Want jullie zijn hier de professionals… onze professionals! Happy Receptioniste dag!

 

Met hartelijke groeten,

Receptel

Jeanine Schoemaker & Petra de West
Operationeel Manager & Customer Success Manager

Receptel

Receptel Nederland
P.J. Oudweg 61
1314 CK Almere

info@receptel.nl
+31 (0) 36 529 40 01